Que é?
Equipo profesional que proporciona atención e información personalizada aos visitantes acerca dos contidos da programación (Colección, exposicións temporais e actividades), así como dos distintos servizos que ofrece o Museo en polo menos dous idiomas, español e inglés.
Ademais este persoal:
- Xestiona as colas
- Orienta sobre a situación dos espazos e servizos
- Valida as entradas mercadas ou descargadas a través de internet
- Recibe e identifica aos grupos
- Recibe aos obxectivos de atención preferente
- Facilita o préstamo de cadeiras de rodas e cadeiras bastón
- Participa no desenvolvemento das actividades do Museo (seminarios, conferencias, concertos, etc.)
- Atende aos asistentes aos actos de prensa, de protocolo e de patrocinios do Museo
- Entrega e recolle os formularios de queixas, suxestións e felicitacións, así como os folletos de opinión do Museo
Onde?
Nos mostradores e puntos de atención - información localizados en:
- Accesos ao Museo
- Edificio Sabatini, planta 2
- Conexión entre Edificios, Planta 1 (punto de encontro)
- Palacio de Cristal
- Palacio de Velázquez
Como recoñecer aos membros do equipo?
- Levan este logotipo de identificación: